Im love every second minute hour bigger better stronger POWER <3

 #That power Will.I.am ft. Justin Bieber: http://www.youtube.com/watch?v=DGIgXP9SvB8 I just love that song! Sådär känner jag mej just nu, bigger better stronger power <3 :D Lyssna!! Och musikvideon är också Grym (hej ida)

Klockan 09.00 hade jag ögonläkare, hehee måste ha nya glasögon.. Så sa läkaren iaf ^^ Men jaa hade ju 2 prov idag, finska och engelska . Finska gick helt fint, men engelska gick påriktig åt röven!!!! Usch jag S-U-G-E-R på engelska.. ;)
 
Skall börja laga en massa collage nu, har massa inspiration just nu! Så håll i er, det kommer massa bomb-inlägg med en massa saker ^^

Ps. Ni som har en blogg kan ju länka min blogg på eran, och sen när det är gjort så kommentera eran :D Så sätter jag ut er ;) Lite utmaning i livet måste man ju ha. Jag hoppas faktiskt att någon gör det iaf ^^
 
Hejsanhooppsan, ingen bild eftersom ni fick en musikvideo :DD
 

Kommentera här: