Torsdag,hussa & chill

Hej!
Hur har er dag varit då? :) Min har nu varit helt okej, eller tung skoldag (som varje torsdag) men annars helt nog rolig dag idag :)Förlåt om inlägget kommer lite sent, men hade inget och skriva om tidigare idag :3
Just nu sitter jag bara och funderar och chattar:)
 
Funderar på att kanske så småningom städa rummet och pynta lite ;) Kan ta foton på mitt juliga rum före och efter att jag har pyntat, låter det bra? :)
Ska imorgon och köpa lite jullampor, får se hurdana det blir :D
 
Mitt knä har börjat värka igen, och vi som skulle ha julfestdanser i jumppan imoron.. Får se vad det blir med det :/ 
Det är bara för kul att dansa!
 
Imorgon "shopping" inför lillajul, lite mat och klappar blir det ;) Ni får bilder från lilla julen nog ;)
Alltså om ni undrar, så firar vi (dom flesta) finländare lillajul, det betyder: lillajuls klappar,julmat och sånt ;) Domflesta pyntar också då :P Vet inte om ni firar i sverige men :D
 
Btw, så snöade idag;) Jippie, inte för att snön ligger kvar men :D
 26 days until x-mas ♥
 
Kommer gamla bilder för jag har inte fotat nya (no shit) men det kommer imorgon kanske? :)
 
 
 
 

Kommentera här: