Change me

 Gomorron! :D
Jepp, jag är vaken redan, har nog alarmet på men det ringer först 09.00, så att em halv timme :D
 
Men gårdagen var awesome med andra ord! Vi skrattade,hade roligt, var på starbucks och robert's coffee. Och jes, jag bara älskar båda ställena!! Efter Starbucks drack Caramel  något) stack vi till Forum & Kamppi. Hittade massa bra saker. Kommer säkert bilder något slag. Jag är grymmt nöjd med det jag köpte. Fast pengar for det nog tillräcklig :´D
Efter shoppingen --> MC Donalds (franskisar bara) --> Robert's Coffee (drack en vitchoklad kakao) ---> tåget hem! :)
Super kul dag. Måste tas om. Jag var där då med Ruska och Tuuli <3 Nästa gång sku man kunna fa till Starbucks igen ;)
 
Annars ska jag idag till Påminne och skida med Ruska. Det är min första gång iår så ska se hur bra det går...^^
Men är taggad över det nog. Det enda dåliga med slalom är att det är dyrt när man både ska ha biljett och utrustning.. Nå så himla ofta är jag inte där så (:
 
Har inget att skriva om, hörs! :)
 
<3

Kommentera här: