Midnight memories<3

 Hej!
Tänkte inte börja med några exuces här egentligen. Har bara varit lite trött.
Men igår eller nej när bloggade jag ordentligt senast? Haha ;D
Nåmen igår slutade jag 12 och stack på gym, kul!! :) Skriver inte mycket om träning, säjjer INTE varför, men :)
 
Har mått sisådär igen en gång.. :// Det går lite som i en berg-och-dalbana kan man nästan säjja. Inte lika snabbt men endå. Jag tänkte inte skriva ut allt här på bloggen av en viss orsak som jag heller inte säjjer.
men saken är den att jag vill inte hålla så hemskt mycket hemligt för er, men just nu kan jag inte skriva allt jag vill.. P.g.a en person/sak/grejj. Avslöjjar inte om det är en person eller sak :)
Men jaa, mina problem är mest kanske vänner och detdär att hitta sig själv. Jag har super svårt just nu att riktigt veta hur jag ska betee mig och hur ja ska reagera i hurdana situationer. 
Jag vill leva mitt eget liv, vilket vissa inte förstår. Vissa tror att dom kan bestämma över hur jag gör/mår/säger i olika situationer, and I don't like it!!!
Jag hoppas att folk börjar förstå att jag är jag och du är du. Inte att du är jag och du är du.. Nej!!
Trevliga tider jag lever i..
Skolan är också ett av problemen men jag tror vi inte behöver ta det här :))
 
Skulle ta bussen idag till skolan men den gick inte, 10 före 8 stod vi ennu på busshållplatsen och "kiftade" efter nån att åka med, Nå somtur kom min kompis förbi med sin mamma så vi åkte med henne:D Annars skulle vi ha måsta gå eller cykla in till stan (4km) :D Okej, inte så långt men startar man 8.52 på vinter här så är du nog inte kl.8 i skolan ;)
 
Blev inte ett långt inlägg sorry..:(
 
 
 

Kommentera här: