8.1.14

Hej!
Tråkig men kort skoldag idag :) Efter skolan var jag till bibban och till stan. Köpte ingenting förutom plastskyddsak till skärmen på min telefon, för jag råkade skrapa upp mitt gamla, och det satt inte riktigt på heller.. 
Ååh, har blivit såå himla kär i denna låt:
http://www.youtube.com/watch?v=AhHPT-TRMLc Det är då cannonball av Lea Michele! Den är GRYM!
 
Måste ännu säga åt dom som tvekar att köpa iPhone5s, KÖP den förfan!! Har aldrig haft en lika bra telefon, trodde att jag hade en jäkla bra telefon när jag hade min iPhone4 men nej, inte jämfört med denna! I love it!
Haha, smått random där men ;)
 
Imorgon skola --> 16.00 så ingen bloggning före det, inte via dator iallafall :D
Längtar till veckoslutet, så får man sova och umgås med vänner, och bara glömma skolan.. Eller okej för min del blir det provläsning på söndag men, anyway ;)
 
Och btw, är jag den enda som INTE tycker om sådana tights? 
Nej usch fy !!
Bara min åsikt, ville inte såra er som gillar såna, men enligt min åsikt så :DDD
 
Men hejdå!! Inga bilder.. :(

Kommentera här: