Dagen idag :)

Dedä e gott ska ni veta! Haha, Karl Fazers chili-crisp mjölkchoklad💕
Dagen började med näsblod:D Eller had på natten haha.. Jepp dynan vart helt röd så den hamna i tvätten. Var till skolsystern och hon sa att de kan beror på detta torra väder att slemhinnorna tar stryk :3 Haha nu låter det som om jag skriver någå jävla fakta om nån näsblodsattack ti er. Nå kanske ni fick någå ut av d(:
Dagen gott helt bra, fick 7- i Mattaprovet (nöjd!)
öö på band övningen kolla vi vad vi ska spela när :) och efter det stan med Daniela o jaa vi vart på café och senare stack vi till gigantti å därifrån kom sen mamma å söka mej så for vi ti butiken och köpte lite gött :) 
Har blivit facerapead en hemsk gång :O hahahah ujj min kompis tagga en i min status o nu så ju alla de så ganska kul har man i skolan :3 :D och så hände lite annat men ja trooor ja skippar att säga de (; ni sku baa veta :D 
Men dagen i allmänhet har varit kul. Var inte med på skrinningen idag så ja fick fara och gymma. Super kul! Lyfte 140kg med benpress och tränade med 70-80kg :)) Och jag har INTE tränat mina ben förr så :D Kanske man borde göra d xp Nämen gymma är kul. Tränade lite magmuskler och andra ben muskler samt så gick jag på mattan en stund. Men min vrist tyckte inte om det så :// Men ska se om jag orkar cykla ti gymmet imorgon, eller så tar ja hemmaträning :) 
 
 
                                                                 dethärmedtelefonkvalité


Kommentera här: