Don't judge

Hej!
Först: Jag är trött på dethär Justin Bieber snacket !!!! Det tar mej långt in i nerverna. Ni som ännu inte hört något om det (underligt) så hör nog snart.  Han är inte anklagade förnågot, han har inte droger och nej han har inte skrivit sådär till sitt ex Selena Gomez -.-
 
Sorry about that :) Skoldagen var helt okej, snabbt gick den iallafall. Skrev modda-prov sista timmen, och det gick nu hur det gick. Kändes ganska lätt så jag hoppas verkligen att det var det! :D
Efter skolan blev ja i stan med Jessi, vi åt lite och gick nu bara runt och runt i stan. Ingenting speciellt typ. 
Imorgon skola 8-12 (skönt) <3
 
Ja ska berätta mina planer för denna veckan:
ons/to eller fre Bli på stan
fredag till stallet och rida Casper, typ 100 år sen senast så. 
Lördag chilla --> Pojo, dvs Ruska. Fråga inte mej vad vi ska göra. Påminne och skida slalom kanske? ;D
Söndag hem från pojo ;)
 
Har seriöst inget att skriva om just nu.. Kanske det kommer inspo ennu nåndag :)
 
Ska bli skänt att få rida igen, bra träning för både mej och hästen. Ska skola om Casper. Eller jag tog tag i mej igår och bestämde mej för att rida minst 1 gång/veckan och träna honom enlit mitt schema jag latt upp åt mej :)
Hoppas jag får honom fin förrän sommaren, eller iallafall så fin att man kan rida han utan någo större och jobbiga problem.. :)) <3
 
Men nu ska ja fortsätta se på 112 så hejdåå!
 
 
 
 

Kommentera här: