Everything is gonna be alright

Hej!
Var på skitdåligt humör igår och super duper ledsen så ja hade exakt ingen lust att blogga. Jag hoppas ni förstår!
Största delen av gårdagen spenderades i skolan och på brankiset. 
Skrev handelsämne provet i över 1h, får lov att va bättre än en 6:a .. På brankise rulla vi slang och gick igenom gymmet med alarmavdelningen + personal trainer. Helt nais, lärde mej lite hur man ska träna och hur mycket.
T.ex Att vi under 20år skall inte styrketräna med några vikter bara vår egen kropssvikt. Så inte lyfta tyngder inte :D
Blev också inspirerad av att börja träna lite mer och kanske springa på gym nån gång in veckan!
Ska se vad jag orkar med i detta mående. Måste iallafall börja äta mer och regelbundet förrän jag kan ens tänka tanken att gymma!!
Nå det var om gårdagen.
 
Denna dagen har spenderats vid skolbänken. Seriöst har varit helt jätte trött och på matta timmen tänkte jag somna... Och ennu efter det skulle jag skriva en uppsats som jag ville skriva bra, så stack och äta före moddan så fick lite energi :) Hoppas uppsatsen går bättre än provet.. 6- ): haha, vilken sattsning på provet visst :D
Några bra saker i skolan: haha ja säjjer iint ena :P Men andra var att ja fick Mo-Fi (modersmålsfinska)
 dvs svårare finska för jag talar finska hemma/pappa/släkten men jag har inte haft möjlighet med det förut för jaa men nu har min lärare bestämt sej för att ja ska sitta tyst och jobba iställe fö att vara på facebook hela timmen :D
 
Jag tror inte att ja orkar skriva någå om mina problem i detta inögg i allafall. får se om de kommer nån da :)
 
 
 

Kommentera här: