Perus dag

Hej!
Har inget speciellt att skriva om, förutom att vi fick ett musikstipendie<3
Ska inte avslöja mera, berättar sen närmare vad som egentligen händer ;)

Ååh, blev besviken och ledsen av att Bieber blev arresterad av rattfylleri -_-
Men mest ledsen.. Nå han slapp ut och allt e okej (y)
På tal om annat så kolla ja o Jessi på This Is Us av 1D. Riktigt grym!! Började bara mer och mer gilla 1D, fast jag varit hater enda sen dom uppfans:/ <3 
Men nu är jag ett stort fan av dom, inte riktigt Directioner men nära nog:) Och jo jag är Belieber ennu<3

Ujj, har matte prov imorgon.. Hoppas de går bra. Ska plugga i skolan mellan 8-10  så:) Och så har vi skrinning.. Det är skit tråkigt med skolan, för vi gör endå ingenting kiva och man fryser ihjääl o.o

Men jaa.. Annars är allt nästan bra nu! 
Inga större problem eller något. Har inte varit såhär glad och sprallig på länge, hoppas jag håller mitt humör!

Ska försöka skriva ett intressantare inlägg imorgon, men vi höres!



Kommentera här: