You & I

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.
Har varit hos Ruska övernatt, vilket ni borde ha veta :D
Vi hade super kul, skrattade, åt och dansade som dårar !! Tyvärr inga bilder när jag glömde min kamera på laddning hela kvällen .. Men nåjaa, Inte vet ja vad ja sku ha fota där heller ;)
 
Imoron måndag, vilket betyder skola och 3 timmar brankis ;) Har ett prov imorgon vilket ja inte är så taggad för. Världens sämsta ämne och orkar inte läsa (handelsämne).. Brankise e jag nog taggad för ! De e altti en rolig sak att fara dit efter en dag man slutar 16.00. Fast det kanske är en tråkig övning på schema så ser nog jag och Jessi till att den övningen blir allt annat än tråkig, hehe :)
 
Onsdag blir det stan med en kompis ocg nångång ska ja hoppa upp på hästryggen också :D
Har nog ett finska-prov på onsdag, men jag tror ja skippar att läsa till de, tar det på talang (i ett ungefär).Nämen ja bara inte orkar läsa på prov, och vi har så mkt annat att göra och sen har vi ju typ 100 prov såhär på 2 veckor .. :D
 
Alltså är jag den enda som nu har kauhee "pojkvänns/förhållande stress" just nu?
Längtar bara till den dagen då jag blir tillsammans med HAN, just den jag tkr om och den jag drömt om de senaste månaderna. Att få krypa brevid han kolla på film och snacka.
Såklart det finns både bra och dåliga sidor med att var tillsammans med någån, men jag kollar INTE på dåliga sidorna, man ska tänka positivt och se framot och leva i nuet liksom.
HAr du en pojkvän så ska du ju inte fundera på: OM vi gör slut, OM han ljuger, OM jag tappar intresset osv.
Man ska tänka bara på här och nu och kanske imorgon. Men bara leva liksom.
Sen ska du heller inte byta "crush" varje dag eller vecka. Du ska hålla dej vid den som du just nu gillar och fösöka fånga upp hans intresse, och inte gå runt och skriva med en massa olika pojkar bara för att du vill ha mera pojkar som kanske gillar dej eller bara mera uppmärksamhet. Det är fel! Ingen tycker till sist om dej mera när dom kanske får veta att du är en son som skriver med alla och försöker få till dej lite uppmärksamhet,
Jag själv är nöjd med mitt liv ongående då vem ja tkr om och att ja inte byter osv.. För mej räcker det med att jag vet vem jag tycker om och att jag vet att nån kanske t.om ser lite på mej när jag gpr förbi honom i korridoren, det räcker för mej. Men inte för vissa.. 
<3
 
Ha det gött hörni!
 
 

Kommentera här: