onsdag, torsdag,fredag,lördag & söndag (Y)

Nämen Hej!
Har igen inte orkat, men har inte haft någon inspirationa alls. Men det känns som om jag börjar få det igen, så jag hoppas att jag kommer att blogga oftare nu :)!
På onsdagen var jag med Tuuli, skolan slutade 12, och min mopo funka inte så jag åkte heladagen runt med Tuuli ;) Tack<3
På Torsdan var ja me en annan kompis och chillade lite, stack ut efter 20 nångång. Kul!
Fredagen gick åt att vänta tills band-övningen börjar (kl.15.15) så jag och Emme körde ti mitt och åt lite gött (:
På b-övningen övade vi på 2 låtar vi ska o spela in här om någon vecka! Det ska bli kul!!
Igår (lördag) var jag med Ruska och Anna, eller egentligen sku jag vara med Tuuli och Ruska men Tuuli kände sig inte frisk så ja kollade om anna kunde komma ist!
Vi fotade massa bilder på oss, vissa snyggare vissa fulare :D Kommer några bilder, inte alla. För har inte annars några bilder alls :'D
Anna stack hem alltför tidigt, men sen såg vi på Frozen och åt karelskapiroger med Ruska so yeah!
Idag har jag bara varit till stan ett varv och jaaa ingenting annat väl :)
 
Alltså guud det har varit bra vädr nu! Sol 2 dagar i sträck och +7 grader varmt. Gotta love it!
 
<3 denna bild!!! <3 Hihii, sötiz Anna :*

Kommentera här: