Bio, Mys, Chinamat och prov

Hejssan allesammans!
Första halvan av provveckan har varit outhärdig, nånej jag har klarat alla proven hittils (tror jag). Har inte ännu fått ut finska eller modda provet, hehe ja vill inte ens ha dom ut.. :)
Halva dagen igår läste jag på prov och ägnade mej 1h idag till psykologiprovet som jag då har imorgon. Helt okej... Imorgon har jag brankis, tisdag har vi band och veckoslutet ska bli kul ❤️
På fredagen var jag och Anna på Världens Bästa Film. Seriöst, har nog inte sett en lika bra film som denna. Mockingjay Part.1 OMG! 😍 ÄLSKAR den!! Älskar Katniss (Jennifer I know) och hela allting!! Ni måste se den!!
Eller iallafall lysna på The lovely Katniss Everdeen som sjunger <3
Vi var även före bion med mina andra vänner och sen senare var jag och anna till China restaurangen och åt ljuvlig mat ❤️
Idag har jag bara varit med Riku i 4 timmar (wuut?!:DDD) och vi spelade SingStar och bas och kollade på youtube :') Hade det kul! 
Ja har tyvärr inga bilder från veckoslutet, vilket är lite synd, men ni får se på mitt face från istagram ;)
 
Och NEJ jag har inte fått min telefon tillbaka, det där är Leilas :D
 
#lonely 
 
Hejdå och ha de gött! 
 
 

Kommentera här: