Godmorgon!!

Hej!
Här sitter jag hemma och har ingenting att göra... Ska till bussen först kl. 10.35 så har en timme på mig ännu hemma. Skolan börjar 11.30 och slutar 12.45 så jag hinner med 13 bussen hem 😍 
Brankise igår var helt sjukt roligt. Vi hade 1:sta hjälp och jag och Anna var utbildare,vilket menade att vi lärde ut lite första hjälp. Till hjälp hade vi fejk sår och mycket fejkblod :'D Heheh.. 😂 Det vill jag nångång göra om!
 
Idag ska jag vara med Anna, ska se vad vi hittar på att göra, vi ska nog troligtvis vara hemma hos mig, för ute vill man inte vara -.- Det är så blött överallt och det finns ingenting att göra här 😥 ✌️Men kul ska vi endå ha 💕
Det var ingen bra idé att ha emojis på min dator 😂 Gissa vem som överanvänder dom i sina blogg inlägg :') Wuupsiee ☺️
Gaad, jag har sjukt i halsen kan inte flunssan bara sticka iväg?! #tröttpåattvarasjuk 
 
Till sist men inte minst, bilder från WE❤️IT : 
 
 
 
BTW Jag Inka ska på One Direction konsert 27.06.2015 ❤️
 

Kommentera här: