Söndag, RockDonna, Helsingfors osv..

Hej!
Dethär veckoslutet har varit U-N-D-E-R-B-A-R-T! 
Har spenderat tid med de bästa människorna som finns här på jorden!
Bl.a Emme, Emmi, Sara, Anna, Ruska osv. ❤️
Var igår (lördag) i Helsingfors med Emme. Vi var på RockDonna reunion och det var helt skit kul! Träffade nya människor, träffade mitt band jag hade på sommarens rockdonna läger ❤️ Vi åt, drack, skrattade, skypade mm. 
träffade även en gammal saknad vän på tåget påväg till Ekenäs, trevligt att se dej igen☺️ 
Har tyvärr INGA bilder från veckoslutet, och det suger. Men jag hoppas att ni ändå fattar hur kul vi har haft det! Och joo idag var jag med Anna och Ruska och vi såg på film, spelade scrabble, skrattade, pratade och hade allmänt kul, luv ya!
På fredagen så var jag bara ute med Emmi, Sara, Anna och hade kul! (Var även igår också med Anna så😂 Vi hade helt mega super kul och detta veckoslut kommer aldrig att glömmas. 
Mitt bland allt roliga finns det tråkiga saker också... och det är att min provvecka börjar imorgon kl.8.15 -.-. 
Vi har asså 1 prov Nästan varje dag i en vecka, välkomna till gymnasie.. Nå provveckan börjar med Engelska prov så det är inte helt omöjligt att klara det men dom andra är sen annat 😥
 
Jag ljög visst, jo jag har bilder fån idag iallafall (älskar dej Anna) ❤️
 
 
Övre: Anna 
Nedre: gammalbild , Don't mind dendä 3 bilden :D
Dendä e jo från idag :)
 
Hejdå, ha d gött!

Kommentera här: