wow!

Hej och förlåt för en super duper dålig uppdatering. Men har varit helt jävlit trött efter marknaden!
Och btw, marknaden var B-Ä-S-T! Tack alla fina människor för den bästaste marknaden!
Tog inte bilder så värst mycket. Tog bara en lyckad bild med telefonen:
Pariserhjulet i sin prakt<3
(haha själv hatar jag att åka pariserhjulet för det är dötrist!)
 
Men det hände inte så hemskt mycket på marknaden som jag vill ( ;) ) berätta om. nånej det finns bara inget "viktigt" som hela världen skulle vara intresserad av :)
 
Alltså tror seriöst att jag håller på att få flunssa eller något... Sjukt i halsen som fan och rösten åt skogen (rösten kan också bero på allt skrikandes i Waltzer på marknaden, hehe.. :D ). Nå jag får droga te och halspastiller tror jag bestämt i kväll.
Ska väl sätta mig bekvämt, tända ljus och sätta mina myslampor och lysa med en tekopp (närmare bestämt min starbucks mugg) i handen och bara mysa<3
Ha det gött folks!
 
Dagens instagrambild :)

Kommentera här: