<3

Hej!
Detta jullov och denna jul har varit en av de bästa på länge. Inte bara för vad jag fick i julklapp, näe utan människorna omkring mej och bryr sig om mej.
Jag har mått lite sisådär på siståne och bara p.g.a vänner och sånt. 
Nu har allt gått åt ett bättre håll, och jag hoppas det fortsätter så!

Somsagt var julen awesome, förutom att det inte fanns någon snö alls..
Men julen firades då med pappa,3kusiner,faster+man och mina farföräldrar. Och det var grymt!
Grym mat och grymma presenter<3
Här är några presenter:




+våran julgran<3
Annat jag fick:
Nagellkit,ansiktsmasker,pengar,presentkort,vantar,converseT-skjorta,iPhone skal,påslakan,pyjamas,sockor m.m
Jag är sjukt nöjd och tacksam av det jag fått. Jag räknade inte upp allt, men jag tror inte ni är så hemskt intresserade av det heller :-) 

Skriver mer imorgon, hörs!


Kommentera här: