Gaaaad ja måst skärpa mej!!

Nämen tjena!
Det var ju länge sen sist.. Haha jag skyller bara på min egen lathet :3
Sen fredagen har det inte hänt så värst mycket, men något finns det nog att berätta om ^^
 
Nå på lördagen så stack jag iväg till pappa, haha .. Trodde det skulle bli roligare än det igentligen var :D Haha!
Men vi var snabbt till Skanssi och där köpte jag ett par Converse (hehe) och en peplumtopp (?) :D Har ingen bild på skorna men det kommer med tiden sen. Jag vill inte börja använda dem ennu och jag tänker bara använda dom i skolan/stan. Det lustiga är att sådär sa jag om mina svarta låga Converse också och 1 månad senare när jag fick dom tog ja dom med på FBK läger till åland... Det borde ja aldri ha gjort :DD
Nåjuu, på Söndagen var ja och rida, kul var det!! Måndagen spenderades i stallet och hos pappa.. Samma sak idag förutom inget stall för mej...
 
Ååååhh, ja MÅSTE börja rida igen. Det kändes såå himla kul att sitta där uppe på hästryggen och kunna hantera ett så stort djur och njuta av farten (snusk) och jaah. Nå ska se hur det blir med ridandet, men det är nog högt oppe på min *ska göra lista* Såuu jees.
 
Imorgon bär det av till Kamppen och Forum me dom bästa. Ruska och Tuuli. Kommer bli grymt (nöff) kul!<3
Ska kika efter nya byxor/shorts/blusar/toppar/saker :)
Kommer säkert bilder på det jag köpt ;)
 
Men jaa inget att skriva om mer. Kommer något inlägg säkert imorgon ((:
 
 
 
 

Kommentera här: