Some deepshit :3

Hello!
Ja, jag tog tag i mej och tänkte försöka skriva lite om det jag vilat skriva om i nån vecka redan.
Men alltså saken handlar om det här att "vem är jag" vem ska jag vara" .
Jag vet att jag själv har ändrats ganska mycket, Både på utseendet och mitt inre sedan förra året.
Och nu har jag seriöst en tid där jag inte vet vem mina kompisar är, vilka som är äkta och vilka är bara "kompisarförattharingenannanattvaramed".
Jag personligen vet precis vilka jag vill att ska vara mina kompisar och jag vet nog hurdan jag vill vara. Men jag vågar inte ändra mej till mej själv. Jag är rädd att vissa av mina vänner försvinner bara för det. Jag är en annan person nu, Jag är inte samma Inka som förra året ungefär sammatid-sommaren. Snälla människor fatta det. Dom som fattar det är mina "äkta"vänner jag kan lita på! Det vet jag.
Jag kan inte skriva ut allt i min blogg, för vissa av er som läser denna blogg tänker då illa om mej och mitt lilla liv. I know that! 
Men dendär andra frågan: Vem ska jag vara?
Det är inte ett av mina problem, men kanske det är någon annan som har detta problem.
Och mitt svar är ganska självklart: DEJ SJÄLV. Inte den dom andra vill att du ska vara. 
 
Mina "vänner" försöker ändra mej till det dom vill, men, haha jag står på mej och går min egen väg. Det känns som om detta år, eller egentligen just nu är en förändringarnas tid - period. Allt förändras. Vänner kommer och går. Dom äkta stannar. 
Jag vet 110% vilka som kommer att stanna en längre tid om inte för evigt. DU vet inte det. Men snälla vän, jag vet vilka vänner jag vill ha. Okej? Deal with it :)
 
OBS! Jag riktar inte detta till någon ENSKILD person. Helt bara allmänt sådär att jag har svårt stt veta vem jag är och vilka vänner som är vänner (:
 
Nu some embarrasing pictures från förra året + nu :DD Enjoy! :D
 
 
Yes, har jag ändrat? :3

Kommentera här: