Dagen i ett nötskal




Bilder från telefonen, skriver via datorn.. <--ps
 
Hej!
Dagen har varit lång men endå helt kul. Vaknade 3 gånger på natten, men som tur somna jag om :o Annars sku ja ha somna i skolan :D
Inget speciellt har hänt idag heller.. Har en period i mitt liv som är väldigt tråkig och dålig. 
Tråkigt: Har ABSOLUT INGENTING att göra efter 14.00 mera (förutom plugga)
Dåligt: Okej utan att såra nån så; ja känner att jag inte har vänner mer.. Eller nu försöker jag få upp kontakter med folk som sku kunna tänka sej umgås med mej. På senaste tiden har jag varit väldigt mycket med Ruska (och jo det är en bra sak<3) men hon bor föööör långt ifrån :( :D En annan har aldrig tid med mej och en tredje fejdar mej.. 
Nå bra så kommer man in i en ny skola där det finns nya vänner. Hoppas det blir roliga 3 år :))
Och det andra dåliga tar jag INTE upp här. Det är så pass personligt.. 
 
Men jåå, på hussan lagade vi mos och fiskpinnar, till efterrätt: Chokladostkaka. Not that mums men det gick att äta.
 
Denna vecka ska jag vara i stan och chilla med Ruska nån dag. Jepp, Ruska igen :D Hihii ^^
 
Har inget att skriva om, kanske slänger jag in ett inlägg senare :*



 
 

Kommentera här: