Don't forget where you belong

Hej!
det har igen gått några dagar sedan jag bloggade sist, och kommer faktiskt inte på en ordentlig orsak. Okej orsaker behövs inte alltid, den enda orsaken jag kom på är att jag bara varit för lat för att blogga :)
 
Under dom senaste dagarna har det heller inte hänt som värst mycket.. 
På fredagen så lå jag väl bara hemma och slappa + band-övning och shoppa till lördag lite gött.
På lördagen kom Ruska och Jessi hit. Det var meningen att bara Ruska sku komma men, Jessi fråga om hon också fick komma, och varför inte ? :D
Vi käka tacos,chips & godis. Talade om allt från a-ö, spelade scrabble (obs, ja vann) och såg på Paranormal Activity 4 + Mean Girls 1 & 2 med Jessi :D
Inget annat speciellt väl. Jessi stack hem runt 00.00 åsåå..
Jajuste det har snöat i 2 dagar.. BLÄ! Haha, min fb sida är full av '*** böt profilbild :DD
Jo,ja o jessi är en av dom ;) 
Fotade nya idag, joo ni får se ;)
Annat har ja int gjort idag, talat med Gegga.. :)
 
Imoron brankis för första gången i år. Kommer väl att bli helt naaiis.. Kanske vi får våra nya dräkter :D
Njä, skola 8-16 -_- Suger smått.. 
 
Inget annat speciellt händer väl denhä veckan.. Borde åka till pappa på fredag.. .
 
Den i mitten av mej är min nya profilbild, o dedä e jessis ;) <3
 
Hedjå XOXO

Kommentera här: