Love

Hejssan!
Skolan var helt perus okej.. mussa sista timmarna, spelade salsa , de vart helt kul :D
Slutade dessutom 15 minuter för tidigt för vår musiklärare var lite borta idag ;)
 
Efter skolan åkte jag hem me min kaveri och sen bara chillaxa en stund och iväg på brankis med Jessi :)
Vi kollade brandalarm och utgångar i en butik att allt var som de skulle :) Det vart något helt helt nytt för mej så de var rolit!
Imoron blir ja i stan, sticker en stund på café me Anna och kanske man hittar på något annat, annars efter stan så hem och läas på prov .. Biologi prov på torsdag. 30 sidor att läsa, inte så hemskt mycket men ja ska försöka läsa mera på prov än vad jag gjort under halva 9:an liksom.. Har bara latat mej, okej fått endå någolunda bra vitsord i alla ämnen, men alttid kan man förbättra.
Ska försöka satsa mera på 8:or och 9:or iår  på mitt betyg :)
Försöka få bort onödiga 7:or och 8:or (med onödiga menar jag bara att om jag latat mej).
Mattan och enkkan ska jag jobba upp till 8:or :)
Okej, nog om mitt drömbetyg :D
 
På onsdag café me Geggiz o Jessi<3 Annat: LÄSA PÅ PROV -.- :D
 
Want back<3 Celine "Kossan" 90cm <3 Första gången i mitt liv så högt :)
 

Kommentera här: