Ny design :) Vad tycks?

Hej!
Rubriken orkar jag inte skriva om :D
Men skoldagen... Hmm Lika tråkig som jag tänkt mig att den skulle vara.
Satte in ett till prov, som om det inte räcker med dom proven vi kommer att ha snart. :(
Inget speciellt i skolan alls.. Helt vanligt, och helt som förut. (i ett ungefär) ;)
Efter skolan var jag till psykologen 45minuter och genast hem och mysa :)
Tycker det är väldigt vintrig vinter hos oss, regnar typ helatiden. Solen har jag inte sett många gånger på detta jullov, typ kanske 2 gånger :/ Inte kul inte..
Fotokursen började igen idag, såg bara på en film så inga nya bilder. Men genast det är bättre väder ute så lovar jag att gå ut och knäppa några bilder!!
 
Imorgon kort dag i skolan 8-12 och efter det till bibban och kolla om jag hittar några "intressanta" böcker om/av Zacharias Topelius (Stavning) som jag skall ha föredrag om i skolan om några veckor.. Nå, kanske jag försöker hitta nån annan bok som jag kan läsa om jag blir leidon på Topelius :D
På lördag kommer en av världens underbaraste vän hit och håller mej sällskap när mamma är på marsvinsutställning 15h ;) Ska käka tacos och kolla film tror jag bestämt! ♥
 
Nå, ska äta upp mina russin och kolla igenom youtube lite så hejdå! :)
 
 
Hon kommer på lördag
 
*förlåt för gamla bilder

Kommentera här: