Jag är tillbaka (Y)

Jo men hejj!
Förlåt, förlåt och ennu engång förlåt att jag inte bloggat alls. Jo 4 dagar sen senast :3
 
På veckan hände det inte så speciellt mycket, lite facebook och lite körande ;)
På fredagen var ja me Ruska hos henne, och jo vi hade kul!
Vi åt oss lite feta med fanskisar och ben&jerry's (btw, ja <3 b&j's). Vi gjorde inte igentligen mycket alls, men det måste man inte heller allttid göra !
 
Igår (lördag) var jag med Tuuli i stallet och red 2 hästar. Först Casper och sen Mirra.
Casper red vi utan sadel (<3) och det gick faktiskt helt bra, han var lite på bushumör ;)
Och sen Mirra red vi med sadel, och hon var som en dröm efter att man ridit Casper :D
Nämen hon var super kiva, och vi stack ut på banan för att töltta lite, och juuh jag bara AVGUDAR hennes tölt!
 
(bilder kommer, jag väntar ennu på dom, för Tuuli sku skicka dom)
 
Idag har jag inga planer, skulle ha kört till stan men nej, snön kom tillbaka så mamma får köra mej dit.. Bara jag orkar fara :P
 
Imorgon skola, och vi ska söka till nästa skola, så idag blir det att vara säker vart man ska, så att det inte blir sistaminuten val... :)
Brankis såklart imorgon, får se om jag ska köra eller om mamma måste... Jävla snööööö... Det är redan mars, snön får hållas borta :D
 
Men somsagt kommer det bilder senare, sen när jag redigerat dom lite osåå. Efter 16 nångång ;)
 
Hejdååh ^^
 
 

Kommentera här: