Tisdag💜😔

Hallo!
FörlÄt för min lilla unblogging hÀr nu men, va glad att ja skriver 1 gÄng/dag ;)
Dom senaste dagana har farit fort, och vart helt sjukt roliga och jobbiga... TÀnkte inte öppna mej hÀr nu pÄ Bloggen om det jobbiga, men alltsÄ det roliga Àr nog att jag hittat mysiga och bra vÀnner. SÄ bra att ja kan lita pÄ dom till 110% <3 
GÄrdagens brankis var somsagt jobbig men super kul! Vi skulle springa en liten bana, upp i slangtornet (<9m högt) o ner tillbaka o sen lite Äla och sÄnt. Har sjukt i lÄren :D Ä pÄ junnuövningen lÀrde vi oss knopar  och hur man kan rÀdda sej frÄn att drunkna med hjÀlp av ett rep frÄn bÄten :) nyytit och bra kunskap! 
Är helt sjukt nöjd över mej sjĂ€lv att jag inte gett opp, inte i brankis, inte hemma eller i skolan. Det Ă€r den riktiga Inka !!
 
Morgon dagen spenderats i stan med mina kÀra vÀnner :D fÄr se vad vi hittar pÄ. Ja borde köpa ett nytt skal ti min telefon.. Hehe :D alla skal e typ sönder so yeah!
Dagen idag spenderades med Tuuli och fixa pÄ finskaföredrag o prata :) kul!
 
Men Denna tjejjen Àr trött, sÄ ska dricka opp mitt te o lyssna pÄ chill musik Ä sen krypa i kojs :)
Godnatt, dröm sött!
 
Tuuli e söt som altti ;) o jag som kvÀllssnyghis ;)
SÄ sÄg man ut pÄ morgonen.. :D

Kommentera hÀr: