Baby, it's cold outside

Hej!
Tänkte lista lite saker vad jag gillar med Vintern ❤️
 
  1. Snö!! Vem älskar inte snön?
  2. Kallt, man kan ju alttid ligga hemma och mysa
  3. GLÖGG! ❤️ Finns det bättre dricka? Näj!
  4. Julen! 🎄 Bästa saken på året i ett ungefär
  5. Jullåtar, iaf Under The Mistletoe (album) - Justin Bieber ❤️
  6. Snöstorm, ingen el = ❤️
  7. Fota fina bilder i snön 👍
  8. REA i butiker efter julen OMG ❤️
  9. Julklappar ☺️ (hehe, vem kunde gissa?)  ❤️
  10. All kärlek, hopp och tro under juletiden ❤️
Det blev visst några hjärtan där va? :'D Nämen det är helt okej tycker jag, hjärtan är alttid bra!❤️
 
Jag önskar er en riktig skön fredag imorgon, och så skriver jag när jag kommer hem i morgon kväll☺️
 
(bara för att jag älskar julen så sätter jag in en julbild❤️)
 
 

Kommentera här: