Saloshopping ☺️

Hej!
Kom nyss hem från Salo, Ruska var med vilket var grymt kul för jag har inte träffat henne pålänge.
Vi startade kl. 12 från Karis, shoppade lite, åt cesarsallad (😍) och shoppade lite till tills det var tid att gå till tåget igen. Hade super kul och vi skrattade mycket, heh... 
Annars har jag nog inte gjort något idag, har bara lagat mig klar till Salo, vaknade med en känsla av att jag haft hög feber på natten.. Får nu hoppas att jag är 100% frisk imorgon så blir det skola för min del!
Annat imorgon? Brankis kl. 17.30 första hjälp ska vi visst ha!? Helt kul! ☺️
 
Men lite bilder på det jag köpte:
 
Glasburksmugg från Tiger 3€
Adventsljus från Tiger 3€
paffsugrör från Tiger 3€
Leggings 13€ och Ylletröjja 20€ från H&M. Mössa 12.95€ från Cubus
Och förlåt för att sista bilden ser underlig ut :') Suddig och jag står som en Ailien.. ;)
 
Ska väl bara lugna ner mig, och laga lite läxor och se på en film nu så.
Hejdå!

Kommentera här: