Sjuk, bakning, läxor och mys 💕

Hej eller god kväll på er alla!
Idag har jag (som rubriken säger) bara tagit det lungt och lagat lite skolarbeten. Ska ännu ta och se på en film, har nog ingen aning om vad jag tänker kolla på ännu men kanske jag hittar någon bra!
Har somsagt fått en ganska redi flunssa som jag försöker bekämpa med glögg och vila. Vill inte vara sjuk imorgon när jag ska på minishopping till Salo.. 
Funderade på om jag skulle baka något idag, och kollade lite på olika recept och tillsist hittade jag ett enkelt brownie recept. Följde nog inte alls receptet egentligen, vilket var bra för dehär är goda som fan!!
Istället för vanlig bakningschoklad använde jag mig av hallonchoklad (fazer) och apelsinkrokant choklad (marabou) och mindre socker istället. Gott blev det!
 
Har nog inte så värst mycket att berätta om, jo vår hund rymde i skogen idag :') Men hon kom tillbaka. Det var min lilla historia för idag. Nu ska ni få njuta av lite nya bilder :D Haha sa du bilder? jooo!! :))
 
Mina jullampor :) #bokeh
☺️
Kakao med grädde och mini marshmallows 💕
Bakgrundsbilden på datorn och uppsatsskrivning ..
 
Brownies gjorda på 3 olika choklader
 
 
 

Kommentera här: