Hej!

Hej och förlåt för en seg uppdatering men jag har just börjat gymnasiet så jag har en hel del att göra.
Men nu tänker jag ta tag i mig och börja igen, jag har dessutom kommit in i rutiner nu så jag har nog tid med bloggen :)
Och nej jag har inte fotat destu mera än förr, men ska åka till pappa på Fredag och får troligtvis min egna proffsfotograf med dit så ;) <3 
Annat då?
Jag ha somsagt börjat gymnasiet och det är kul! HAr fått en massa nya vänner och vänner denhär gången, inte såndäna fejk som alla andra gånger i mina klasser :)
Och JO jag är ännu vän med mina bff's :) (Jag tänker inte mista dom inte).
Vi har varit och tävlat i brankiset. Och det har gått helt super duper bra! Första tävlingen kom vi 3:a av 5 lag. Och i andra tävlingen som var här i Ekenäs så blev vi 2:a av 10 kanske <3 Och jag är helt sjukt stolt över oss. Vi har dessutom aldrig fått en sån bra tid som vi tävlade nu med. Vi hade tränat med 2:55 och nu kom vi 2:a med tiden 2.34.14 O.o Sjukt nöjd är jag iallafall! (haha jag är inte den enda som är nöjd måste jag säjja). 
Jag mår bra nu. :) Har inte mått så bra på länge, hade en liten "dålig" tid här för en tid sen, men det värkar ha lugnat ner sig :)
 
Det blev ett litet flummigt inlägg, men jag är helt sjukt trött och vill bara och sova. 
Nå, jag har ju höstlov så jag får sova länge inatt<3
 
Lite småfula/fina bilder från senaste tiden, enjoy!
 
Här blev vi 3:dje då i Pojos tävlingar :)
Och här blev vi 2:dra (som man kanske ser på minerna). <3
En selfie före tävlingarna är ju ett måste ;)
Ny rock! Märke: Twintip 
Beautiful Eknäs 1
Beautiful Eknäs 2
Beautiful Eknäs 3
Och sist men inte minst. Dagens instagram bild :)
 
Där var dom. Ursäkta för kvalitén men bilderna är tagna med min telefon och dom är för små..
 
Ha de gött! 
 
 

Kommentera här: