Länge sen sist :)

Hej och förlåt för all del.
Jag har verkligen inte haft tid att blogga alls på den senaste tiden. Men nu när jag fått en ny dator så kan jag väl börja skriva lite igen!
Inget speciellt har hänt nu heller, jag har bara varit i skolan och på stan lite och minishoppat :)
Jag har t.ex varit inne på LUSH för första gången i mitt liv, köpt nya Dr.Denims och så vidare. Ska se om jag på Söndag skulle fara och köpa lite nya kläder :3 Behöver skjortor och sånt nu till hösten/vintern :)
 
Det enda minuset just nu är att jag håller på att få flunssa... Skulle värkligen inte behöva det just nu.. Provveckan närmar sig med stormsteg och jag tänker absolut läsa som fan på det, och börja snart, men svårt om jag är sjuk. Får hoppas på det bästa bara..
Skolan löper bra! Gillar verkligen mina nya vänner och min nya skola, precis som jag trodde :)) Är så nöjd me mitt val av att byta skola!!! :D
 
Jag orkar inte skriva destu mera här nu, jag är helt jävligt trött så :)
 
haha ignorera min min där på ootd bilden. Nedanför ser i mig och Michael Monroe<3
 

Kommentera här: