Brankis, stan & kalllllt.

Hej!
Kände mig sjuk igår så hade ingen lust att blogga. Men tänkte skriva lite nu istället.
Igår hade vi den första tävlingsövningen till brankistävlingarna. Det gick helt bra för att vara första gången med en liten förändring i laget så :) Nöjd är jag iallafall! Förutom att vi tränade i ösregn/slask/hagel/snö blåst väder... Haha, det var kul egentligen :D
Idag har det varit extremt kallt måste jag säga, brr. Just nu visar mätaren 7 grader men det känns kallare. Och på morgonen eller ännu kl. 11 var det 2-3 grader... (fan det är svårt att skriva med kånga naglar på datorn..)
Men idag har jag varit på stan med Emmi, vi var på café och gick runt i stan. Med mig hem fastnade två par fingervantar, ett par svarta och ett par gråa. 3.95€ tror jag att dom kostade. Var också och kolla på en Chromebook åt mig till skolan. Kan inte ha denhär tegelstenen med mig någonstans. Förutom att den väger mycket är den trög och håller ingen akku... :/ Min nuvarande är alltså en Samsung laptop. Kommer inte ihåg vilken men en stor jävel, ca 1½ år gammal. :)
Imorgon ska jag väl städa lite här hemma och ska se om jag skulle orka vara med någon alls... Kanske jag bara chillar hemma i mitt nystädade rum? :) 
 
Dagens instagram bild:
 
Dagens bild är svartvit, hade bara lust att sätta något annat emellan. 
(bilden tagen från en video jag lade ut på instagram) Men så går jag ut med hundarna :) Endera sådär eller att jag har den fråa (lucy) lös istället för att hålla i henne :)) Älskar henne <3 
 
Men orkar inte skriva så mycket itdag, eller jag har inget intressant att berätta om så :D 
 
Kan välan sätta mina favoritlåtar just nu hit: (alla från marknaden :D)
Boten anna - Basehunter
Vill Ha dig - Drömhus
The road to mandalay - Robbie Williams
Animals - Martin Garrix
Hey Brother - Avicii
Wake me up - Avicii
Flute -  New world sound & Thomas Newson
Burn - Ellie Goulding
Anaconda - Nicki Minaj
Lovers on the sun - David Guetta
Bad - David Guetta
Flytta på dej - Alina Devecerski
I know you want me - Pitbull
He's a pirate - Orician 
Beibi - Haloo helsinki
 
Alla låtar hittar ni på min kanal: Buu2108 på spellistan: Marknad 2k14
Följ mig också gärna där och på instagram: inkaruska 

Kommentera här: