Länge sedan sist :)

Hej!
Tänkte igen börja blogga lite. Har fått mera inspirtion att fota och blogga. Har dessutom min egna lilla fotograf som kan ställa upp och fota när jag behöver :) Erin heter hon. 
 
Men tänkte nu inte så hemskt mycket börja berätta vad som hänt under de senaste månaderna. *kollar när jag senast bloggat*  WOW haha helt sjukt länge sedan jag senast bloggade. 6 Juni. Det har hänt en hel del faktiskt. Nå det största som kanske har hänt är att jag klippt mitt hår :) 
 
 En liten skillnad visst? Nämen älskar mitt nya hår, och har fått så många härliga kommentarer av folk att jag passar i det och så. Lite ångrade jag efter att jag klippte det om jag ska vara ärlig. Men det gick snabbt över när jag kom på någon rutin i hur jag ska fixa håret till dagarna :)
Annat då? Har shoppat några gånger, har varit på brankisläger och haft kul. träffat en massa nya människor. En till lite större sak är att jag bytt skola (igen). Kom in på Närvårdar-linjen i Ekenäs men efter 3 veckor där beslöt jag mig för att byta till ett gymnasie i Karis. Har dock inte börjat där ännu, har nu 3 veckor ledigt tills den 3.10 då skolan börjar på riktigt. Är taggad! Annat har det nog inte hänt. 
Har börjar rida igen, men tror nog jag måste sluta det snart. Min rygg tål inte detdär, och sen när skolan börjar så tror jag ärligt att jag varken orkar eller hinner rida. Lite synd nog men jag vill verkligen satsa på skolan 3 år framåt och ta studenten! 
 
Men inget mer har jag och skriva, sparar något tills imorgon. Och imorgon ska jag på gym och senare på brankis. Ska försöka satsa mera på bloggen, skriva några färdiga inlägg så att jag inte behöver stressa ifall jag har något annat eller att jag inte hinner skriva inlägg. Och såklart ska jag blogga!
Men bilder från idag, och kanske några andra. :)
 Mina ögon (inte från idag)
 
Himlen var vacker idag<3
Snövit :) Egen uppfödning. (inte tagen idag)
Askungen (såld) 
Älskar bilden! Erin med min hyreshäst.
Beskriva? Nej!
Ståtlig häst.
Litet suddig bild, men det gör den intressantare.
<3
 
 
 
 

Kommentera här: