Tagga marknad!!!

Hej!
Bara 3 (!) dagar kvar tills den årliga marknaden i stan! (to-fre).
Ska umgås med många härliga & underbara människor. Vet inte ännu vilken dag med vilka människor men det fixar sig nog :)
Hade somsagt brankis idag och det var kul! Hade rökdykning i discorök och talade lite om de kommande tävlingarna. Vilka är om typ 2 veckor och vi har inte övat en gång heller... Nå vi hoppas på det bästa!
Men kul var det endå, efter övningarna blev jag i stan med Erin en stund, köpte en massa godis (wuups) och lite dricka så njöt vi av Måndagen, nånej vi bara chillade. :) 
 
Senaste instagram bilden:
Och dålig kvalité för den är inte gjord fär att se såhär stor ut, tog den ju dessutom med frontcamen så :)
 
Annat då? 
Ska imorgon vara med Emmi, och kanske Erin. På onsdagen kanske i stan med Anna och Emilia. Så jag har en massa att göra denhär veckan :) Hoppas jag hinner med allt annat där emellan :O
 
Fotade mina marsvin idag, ska lite kolla igenom dom och redigera dom lite (kanske) och sedan sätter jag dom hit på bloggen. Det var en utmaning att hålla reda på 3 marsvin ensam.. Skulle jag fota ett marsvin var dom 2 andra någonstans i rummet och skrek... :D Welcome to the wonderful world att fota marsvin! Jag har alltså 3 egna marsvin som står i mitt namn :) (mera info om dom sen när bilderna kommer upp).
 
En låt jag tycker ni ska lyssna på:
Animals - Maroon5 
 
Men Hejdå! Hörs imorgon!

Kommentera här: