Nu tog jag tag i mej!

Sista gången jag lämnar min blogg till mer än 3 dagar! I promise!!!!
 
Det har inte hänt såå himla mycket den senaste veckan, men igår var jag ute med 5 kompisar, och faan vi hade kul! Måste tas om bara!!! :3
 
Det kommer en bild/vecka där jag väljer ut min egen personliga favorit outfiten jag har haft på veckan :)
 
Jeans - Dr. Denims (Carlings) Peplum - BikBok , Skor - Converse (nån butik)

En av mina favorit outfitar, har en annan ännu, kanske det blir den till näst ? :D
Ska imorgon och köpa nya Dr.Denims (<3) Hah. Fick också hem ett H&M paket, men måste ändra alla storlekar so yeah! Ni får inte se dom.. Beställde hem 10 produkter, fick 5 produkter, var av att jag höll 1 produkt :D Det är alltid så. Men kläderna var för stora :( Haha:D
 
Har man tråkigt, så lagar man ett instaCollage ;)
 

Men hejdå! Skriver senare (Y) :)
 
Aijjo, veckans låt:
 
 
Dendär har jag och Anna lyssnat på ute i solen :DDD

Kommentera här: